W imieniu opiekunek  Szkolnej Grupy Wolontariatu Podaj Dłoń zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na logo grupy. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda!!!


Regulamin  konkursu na logo Szkolnej Grupy Wolontariatu Podaj Dłoń

1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu na na logo Szkolnej Grupy Wolontariatu Podaj Dłoń, zwanego dalej Konkursem są opiekunki Szkolnej Grupy Wolontariatu II Liceum Ogólnokształcącego im. M Kopernika w Lesznie z Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi .
2. Uczestnikiem Konkursu może być każdy uczeń  i uczennica II LO w Lesznie.
3. Celem konkursu jest promocja Szkolnej Grupy Wolontariatu.
4. Konkurs będzie odbywał się od 28.09.2021 do 10.10.2021.

2. Przebieg Konkursu
1. Udział w Konkursie jest dobrowolny.
2. Praca konkursowa (tj. logo grupy) musi być autorską pracą Uczestnika.
3. Konkurs przeznaczony jest  dla  wszystkich uczniów i uczennic II LO.
4. Każdy Uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jedną pracę  konkursową.
5. Praca konkursowa powinna odzwierciedlać nazwę grupy.
6. Prace konkursowe należy przesłać w formie elektronicznej  na adres : bogna_spychalska@2liceum-leszno.pl  do dnia 10 października 2021 roku do godz.23:59 z podaniem imienia, nazwiska oraz klasy Uczestnika Konkursu.
7. Prace wysłane po terminie nie będą brały udziału w Konkursie.

 3. Wybór zwycięzcy
1. Zwycięska praca zostanie wybrana spośród prac konkursowych  prawidłowo zgłoszonych do konkursu.
2. O wyniku Konkursu i przyznaniu nagrody decyduje Komisja Konkursowa,  w skład której wchodzą opiekunki Szkolnej Grupy Wolontariatu.
3. Wybór zwycięzcy zostanie dokonany i ogłoszony do dnia 17 października 2021 roku.
4. Zwycięzca zostanie poinformowany  o wygranej po zakończeniu Konkursu za pomocą poczty elektronicznej, na podany w Zgłoszeniu adres poczty elektronicznej.
5. Nazwisko i imię zwycięzcy zostanie opublikowane na stronie wolontariatu https://liblink.pl/7s3EKFYgzQ  oraz w mediach społecznościowych szkoły.
5. Komisja Konkursowa  zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej z prac konkursowych.